Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ!!!


Η θητεία των νέων στην Εθνική Φρουρά δεν είναι χάσιμο χρόνου, είπε ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου κ.κ. Χρυσόστομος και προέτρεψε τους νέους να κατατάσσονται στην Εθνική Φρουρά.


Μιλώντας ύστερα από συνάντηση με τον Υπουργό Άμυνας Φώτη Φωτίου, στην παρουσία του Αρχηγού του Γ.Ε.Ε.Φ. Στυλιανού Νάση, ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου είπε ότι «είχαμε από αμφοτέρους μία ενημέρωση εφ’ όλης της ύλης που απασχολεί το Υπουργείο Άμυνας, αλλά και εμάς ως Εκκλησία και όλο το λαό μας».

«Εκείνο που έχω επισημάνει, γιατί μου έδωσε αφορμή η χθεσινή σύσκεψη για τη φυγοστρατία, στις επισκέψεις μου στην Εθνική Φρουρά έχω πει πολλές φορές ότι η θητεία στην Εθνική Φρουρά των νέων μας δεν είναι χάσιμο χρόνου. Εκεί περνούν από ένα καμίνι που παίρνουν όλα εκείνα τα αντισώματα που θα τους χρειαστούν στην πορεία της επίγειας ζωής τους, ως ελεύθεροι πλέον πολίτες. Τους χρειάζεται ο στρατός περισσότερο από κάθε άλλο, γιατί η δοκιμασία εκείνη τους σκληραγωγεί και τους κάνει έτοιμους να αντιμετωπίσουν όλες τις δυσκολίες της ζωής, γιατί η κοινωνία δεν είναι δρόμος ανθόσπαρτος, είναι δρόμος δύσκολος, αναφορικός, ανώμαλος, ακανθώδης και αν κανείς δεν ετοιμασθεί καταλλήλως δεν θα μπορέσει να αντιμετωπίσει αύριο τα προβλήματα, τα καθημερινά της ζωής», συμπλήρωσε.

Ο Μακαριώτατος είπε, επίσης, ότι «η προτροπή μου προς τους νέους είναι όλοι να πάνε στην Εθνική Φρουρά και να είναι ευτυχής όταν οι αξιωματικοί είναι αρκετά σκληροί».

«Τους έχω πει, επίσης, ότι δεν ευτύχησα εγώ να πάω στο στρατό, γιατί όταν ήμουν νέος δεν υπήρχε η Εθνική Φρουρά, αλλά πέρασα από ένα άλλο στρατό, πιο δύσκολο και στη ζωή μου δεν βρίσκω ποτέ αδιέξοδα. Όσες δυσκολίες και αν εμφανιστούν μπροστά μου, τις υπερπηδώ με μεγάλη ευκολία γιατί έζησα στο μοναστήρι, μια πολύ σκληρή ζωή. Έμαθα να υπερπηδώ τις δυσκολίες και τα προβλήματα, τις αντιξοότητες της ζωής και μου ήταν πολύ χρήσιμη εκείνη η ζωή η οποία τότε δεν μου άρεσε, όπως δεν αρέσει στους νέους μας ο στρατός. Η εισήγηση μου προς όλους τους νέους είναι: Όλοι να πηγαίνουν στον στρατό, μπορεί να μην τους αρέσει σήμερα, αλλά θα είναι ευτυχής αύριο που πραγματικά θα είναι ελεύθεροι πολίτες και θα μπορούν να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες της ζωής», πρόσθεσε.

Ο Υπουργός Άμυνας, στις δικές του δηλώσεις, ευχαρίστησε τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου «για το συνεχές ενδιαφέρον του όσον αφορά θέματα ασφάλειας και άμυνας της χώρας μας», όπως είπε.

«Εκείνο που πραγματικά αποκομίζω κάθε φορά που τον συναντώ είναι ότι ο ίδιος προσωπικά, αλλά και η Εκκλησία επιθυμούν να είναι δίπλα από την Εθνική Φρουρά, τα στρατευμένα νιάτα μας, και ιδιαίτερα αυτές τις δύσκολες ώρες. Θέλω επίσης να τον ευχαριστήσω γιατί η εμβάθυνση και η ενίσχυση της συνεργασίας του Υπουργείου Άμυνας, της Εθνικής Φρουράς και της Εκκλησίας σήμερα παίρνει σάρκα και οστά, γιατί ο ίδιος ο Μακαριώτατος ενισχύει το θρησκευτικό τμήμα που έχουμε ιδρύσει στην ΕΦ με επιπρόσθετους ιερείς και αντιλαμβάνεστε ότι σε μια περίοδο δύσκολη όπως είναι η περίοδος που διανύουμε, μια περίοδος όπου τα νέα παιδιά είναι πιο ευάλωτα σε κοινωνικά προβλήματα, ο ρόλος της Εκκλησίας είναι καθοριστικής σημασίας», ανέφερε.

Τα θέματα, συνέχισε ο κ. Φωτίου, «και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι μας σήμερα είτε αυτά είναι τα ναρκωτικά που δυστυχώς έχουν μπει καλά στην Εθνική Φρουρά είτε αυτό της φυγοστρατίας, όλα αυτά μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε συλλογικά, όμως ο ρόλος της Εκκλησίας είναι καθοριστικής σημασίας».

«Ενημέρωσα τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Κύπρου κ.κ. Χρυσόστομο για πολλά άλλα θέματα που άπτονται θεμάτων ασφάλειας και άμυνας της χώρας και πάντοτε βρίσκω κατανόηση και θα συνεχίσω προσωπικά να έχω αυτή τη συνεργασία με τον Μακαριώτατο και την Εκκλησία γιατί ο ρόλος τους ιδιαίτερα αυτή την περίοδο που περνούμε, την πιο δύσκολη από το 1974, είναι καθοριστικής σημασίας», κατέληξε.

Πηγή: ΚΥΠΕ

stoxos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: