Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ “ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ” ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ: ΕΝΤΟΠΙΣΕ τα συντρίμμια σε χαράδρα ψάχνοντας μόνη της όλη τη νύχτα! Η ΗΡΩΙΔΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ με τις δηλώσεις της:”Μου ράγισε η καρδιά … ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΚ!”

ATOYLITSIS (2)

Είναι η μοναδική κάτοικος της βραχονησίδας. Πού και πού την επισκέπτεται ο γιος της. 
Τι λέει η Ειρήνη Κατσοτούρχη σε ειδησιογραφικό πόρταλ. Περιγράφει όπως διαβάσαμε σε συγκεκριμένο άρθρο το πώς επικοινώνησε το Πεντάγωνο μαζί της και πώς βρήκε τα συντρίμμια του Agusta Bell 212. Η Ειρήνη Κατσοτούρχη, η μια από τις δύο κατοίκους της Κινάρου, της νησίδας στην οποία γράφτηκε η τραγωδία με το ελικόπτερο Agusta Bell του Πολεμικού Ναυτικού συγκλονίζει με την περιγραφή της για όσα συνέβησαν τα ξημερώματα της Πέμπτης.
«Με πήραν στις 3.30 από το Πεντάγωνο και μου είπαν για το ελικόπτερο. Αμέσως ξεκίνησα να ψάχνω στις χαράδρες που ξέρω. Και σε μια από αυτές βρήκα τα συντρίμμια» λέει στο ειδησιογραφικό πόρταλ η κυρία Κατσοτούρχη.
«Έχω σοκαριστει μου ραγισε η καρδιά όταν είδα τα συντρίμμια. Παρακαλούσα το Θεό μη τυχόν έχουν πάθει κακό τα παιδιά που ήταν στο ελικόπτερο. Δυστυχώς λίγη ώρα αργότερα εντοπίστηκαν τα συντρίμμια είμαι σε κατάσταση σοκ» δηλώνει συντετριμμένη η μοναδική σήμερα κάτοικος του νησιού, καθώς ο γιος της απουσίαζε από απουσίαζε από την Κίναρο.
http://www.makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: