Με την παρούσα επιστολή θέλω να απαντήσω επί του προσωπικού μου θέματος που έλαβε δημοσιότητα τις τελευταίες ημέρες. Εγώ ως πρόεδρος του χωριού υποδέχτηκα τρείς επισκέπτες του χωριού οι οποίοι μου δήλωσαν ότι είναι η τοπική γραμματεία Χρυσής Αυγής Λέσβου τους οποίους για πρώτη φορά έβλεπα, και μου δήλωσαν ότι επισκέφθηκαν το χωριό με αφορμή την κινητοποίηση που λαμβάνει μέρος στο πρώην τυροκομείο του Κολιού από τους κατοίκους των τριών χωριών χωρίς καμιά κομματική καθοδήγηση. Αυτό θα επαναλάβω και στο μέλλον με όποιον επισκεφθεί το χωριό όσο καιρό θα συνεχίσω να είμαι πρόεδρος. Οφείλουν όμως τα ΜΜΕ προς αποκατάσταση της αλήθειας (ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ), να έρθουν στο χωριό και να ρωτήσουν τους παρόντες στην κατάληψη εκείνη την ημέρα πως ακριβώς παρουσίασα την γραμματεία της Χρυσής Αυγής στους παρισταμένους. Εφήρμοσα τις αρχές στις οποίες πιστεύω, ούτε δικαστής είμαι να δικάσω ούτε στην συλλογική ευθύνη πιστεύω και βασικά απεχθάνομαι τον φασισμό και τους αποκλεισμούς με όποια μορφή αυτός εκφράζεται όποιο χρώμα και αν έχει είτε μαύρο είτε κόκκινο είτε όπως αυτό και αν βαφτίζεται. Σε κανέναν δεν έχει εκχωρηθεί το δικαίωμα να χαρακτηρίζει με τόσο μεγάλη ευκολία τον άλλο φασίστα. Ποτέ δεν ανήκα σε μαντρί ποτέ δεν υπήρξα κατευθυνόμενος και ποτέ δεν ακολούθησα αυτό που υπαγορεύει το σύστημα γιατί έτσι πρέπει.
Σε επικοινωνία με τον δημοσιογράφο που έβγαλε αρχικά το θέμα πριν γίνει η δημοσιοποίηση του δήλωσα ότι εκτός από το θέμα αυτό να αναδείξει και τα υπόλοιπα θέματα που απασχολούν τα χωριά μας όπως αγροτική οδοποιία κτλ τα οποία όμως από ότι φαίνεται δεν είναι πιασάρικα.
 Μου ζητήθηκε λοιπόν από την παράταξη με την οποία εκλέχθηκα και κατ’ επέκταση από το ΚΚΕ και το ΚΚΕ Κάπης να παραδώσω την έδρα. Καταρχάς ούτε υπήρξα μέλος κανενός κόμματος ποτέ ούτε όταν κλήθηκα από το κόμμα να βάλω υποψηφιότητα για πρώτη φορά το 2010 μου δόθηκε κανένα κείμενο αρχών να υπογράψω άρα ποιες θέσεις παρέβηκα; Όπως έχω προαναφέρει δεν δέχομαι να μου υπαγορεύει κανείς πως θα πράξω.
Το μόνο που με ενόχλησε όμως είναι ότι στα έξι χρόνια περίπου που έχω την  τιμή από τους κατοίκους  του χωριούνα είμαι πρόεδρος ούτε μια στιγμή ούτε μια όμως δεν με ρώτησαν ούτε από τα κεντρικά ούτε από τα τοπικά αν χρειάζομαι κάτι για να είμαι αντάξιος της περιβόητης αυτής έδρας, την παραμικρή βοήθεια δεν έλαβα από αυτούς που τώρα απαιτούν, έστω τουλάχιστον στην μορφή της εθελοντικής εργασίας στις τόσες δράσεις που έγιναν αυτά τα χρόνια. Το έχω θίξει πάμπολλες φορές το θέμα αυτό στον εδώ εκπρόσωπο και η απάντηση ήταν πάντα: Εμείς αγωνιζόμαστε με ερωτήσεις, με αναφορές, με κινητοποιήσεις. Καλά όλα αυτά όμως η καθημερινότητα είναι εδώ, η καθαριότητα ο δημοτικός φωτισμός, η υδροδότηση και τα λοιπά καθημερινά μικρά ή μεγάλα προβλήματα τα οποία θέλουν άμεση λύση και αποφάσεις της στιγμής, τις περισσότερες φορές χωρίς να υπάρχουν χρήματα (όποιος πραγματικά ενδιαφέρεται ας ψάξει να δεί τις παροχές που λάβαμε από τον δήμο ιδίως τα πρώτα πρώτα τέσσερα χρόνια, τώρα κάπως έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση, όχι βέβαια στον επιθυμητό βαθμό αλλά τουλάχιστον υπάρχει προγραμματισμός και συνεννόηση).  Απάντηση όμως για την επίλυση των προβλημάτων  δεν έλαβα, μόνος μου αντιμετώπισα το κάθε τι και νομίζω ότι τηρουμένων των οικονομικών και των λοιπών συνθηκών το χωριό έχει διατηρηθεί σε ένα αξιολογότατο επίπεδο τουλάχιστον σε θέμα καθαριότητας μου το έχουν επιβεβαιώσει και όλοι οι κατά καιρό επισκέπτες του χωριού.
Δεν εκφράζω κάποια πικρία, νιώθω όμως απογοήτευση από τους <<ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ>> που καθαρά για λόγους φαίνεσθε προς τα ΜΜΕ και μετά από κεντρική εντολή πέταξαν έξι χρόνια προσφοράς τόσο σε προσωπικό χρόνο αλλά και με μεγάλη προσωπική οικονομική επιβάρυνση ( Δεν ήθελα να το αναφέρω αυτό αλλά…. Οι αποδείξεις πάντως υπάρχουν για όποιον αμφιβάλλει) αλλά νομίζω και με μεγάλη κοινωνική προσφορά σε όποιον πραγματικά την χρειάστηκε υποστήριξα την έδρα αυτή. Δεν πειράζει όμως αυτό είναι το κόμμα, λάθη επί λαθών  αλλά εντάξει με το ποσοστό μας μπαίνουμε στην βουλή εισπράττουμε την κρατική χρηματοδότηση και είμαστε μια χαρά μην μας δώσει ο λαός και κανένα μεγάλο ποσοστό και πρέπει να αναλάβουμε ευθύνες διοίκησης. Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από τους αγώνες όταν όμως πρέπει να αναλάβεις ευθύνες και να λάβεις αποφάσεις εκεί είναι το θέμα. Δεν δέχομαι από ανεπάγγελτους και από άτομα που δεν έχουν διοικήσει ούτε μια μέρα έστω ένα περίπτερο υποδείξεις.
Αυτά προς το παρόν ελπίζω για λόγους δεοντολογίας το παρόν να δημοσιευτεί και να προβληθεί στο σύνολο του και όχι αποσπασματικά από όλα τα ΜΜΕ που ασχολήθηκαν με το θέμα ( γραπτά, ηλεκτρονικά, ραδιοφωνικά, τηλεοπτικά).
Υ.Γ. 1: Ευχαριστώ όσους συγχωριανούς που τα έξι χρόνια αυτά χωρίς καμία κομματική ταυτότητα βοήθησαν τόσες φορές εθελοντικά ώστε να καταφέρουμε αυτά που κάναμε με τόσο μεγάλη επιτυχία.
Υ.Γ.2: Ευχαριστώ ξεχωριστά όλους όσους μου εξέφρασαν την στήριξη τους αυτές τις ημέρες που δικάστην και καταδικάστην. Ειλικρινά δεν το περίμενα και είναι για εμένα η ανώτερη ανταμοιβή που δεν την αλλάζω με τίποτα. Η τιμή και η αξιοπρέπεια είναι αυτά που μένουν από όσες <<Έδρες>> και να περάσουμε.
Υ.Γ.3: Διαβεβαιώνω τους συγχωριανούς μου ότι θα παραιτηθώ αμέσως από πρόεδρος του χωριού αν εκ της θέσεως μου καταλογιστεί υπεξαίρεση και κακοδιαχείριση έστω και ενός ευρώ, όπως επίσης και αν μου καταλογιστεί υπέρβαση και κατάχρηση εξουσίας.
Υ.Γ.4: Προς τους <<ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ>> για την έδρα ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.                                                                                                                                     ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΨΑΡΑΔΕΛΛΗΣ
                 ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΠΗΣ
http://ethnikismos.net