Κυριακή 23 Ιουλίου 2023

«Βγάζαμε κάτι παλιοσίδερα και έπεσε η γέφυρα πάνω μας» λέει αυτόπτης μάρτυρας στην Πάτρα (video)

 

Σκοτωθήκανε. Ήμουν κι εγώ από κάτω, εγώ κι ο αδερφός μου. Βγάζαμε κάτι παλιοσίδερα κι έπεσε η γέφυρα επάνω μας» δήλωσε αυτόπτης μάρτυρας, που βρίσκονταν στο σημείο τη στιγμή που κατέρρευσε η γέφυρα στην περιοχή Μποζαΐτικα. 

Ο άντρας έχει τραυματιστεί. «Γλίτωσα από θαύμα, ήμουν στη γωνία», λέει, αλλά υποστηρίζει ότι υπάρχουν νεκροί κάτω στα συντρίμμια. Ήδη, σύμφωνα με το ΕΚΑΒ υπάρχει ένας νεκρός, τέσσερις τραυματίες, που έχουν μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίο και στο «Άγιος Ανδρέας» της Πάτρας ενώ οι απεγκλωβισμοί συνεχίζονται.


Στο σημείο της γέφυρας που κατέρρευσε, στην είσοδο της Περιμετρικής Οδού, κοντά στα Μποζαΐτικα, σε οικισμό Ρομά, γίνονται εργασίες εδώ και δύο χρόνια. Στη γέφυρα συγκεντρώθηκαν πολλοί Ρομά που φωνάζουν ότι δικοί τους άνθρωποι που ήταν κάτω από την επισκευή γέφυρα σκοτώθηκαν και… διαμαρτύρονται για παντελή έλλειψη μέτρων ασφαλείας. Παράλληλα, ένας άνδρας Ρομά λιποθύμησε από τη ζέστη.

https://www.elkosmos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: