Τετάρτη 26 Ιουλίου 2023

Μία απάντηση σε έναν από τους πολλούς συκοφάντες μου

 

Μία απάντηση σε έναν από τους πολλούς συκοφάντες μου 

Έχω κατ’ αρχάς μία πολύ απλοϊκή απορία! Αφού η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ “πέθανε”, όπως λένε οι κύριοι με τις περικεφαλαίες και κυρίως αυτοί που προέρχονται από την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, αφού ο Μιχαλολιάκος, εγώ δηλαδή, δεν υπάρχει πολιτικά, αφού το Σύστημα κατόρθωσε να μας θέσει εκτός βουλής το 2019 και εντός φυλακής το 2020, γιατί ακόμη ασχολούνται με το να με συκοφαντούν και μάλιστα με ψεύδη ανυπόστατα; Βασιζόμενοι στο γεγονός ότι τα πολύ νέα παιδιά δεν μπορούν να ξέρουν τι συνέβη το 2012 και το 2014 και ’15. 

Αφήνω κατά μέρος κάποιους περίεργους τύπους αντιφασίστες, που την πρώτη φορά ψήφισαν την Κωνσταντοπούλου και τον Μπιμπίλα και την δεύτερη φόρεσαν περικεφαλαία… Αυτοί ούτε ξέρουν τι είναι, ούτε ξέρουν που πάνε και μου είναι παντελώς αδιάφοροι. Δεν ξέρουν λοιπόν, ότι τρεις φορές εγώ κέρδισα εκλογές με ένα καρτοτηλέφωνο το 2014, τον Ιανουάριο του 2015 και τον Σεπτέμβριο του 2015 όπου ήμουν σε περιορισμό κατ’ οίκον! Αυτά τα ξεχνούν, όπως ξεχνούν ότι στις εκλογές πέρασα και το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ και επί πέντε χρόνια είχα την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ τρίτη πολιτική δύναμη στη βουλή! Προσπαθούν με ψέματα με κάθε τρόπο να υποτιμήσουν την συμβολή μου στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, η οποία ήταν καθοριστική όχι μόνον γιατί ήμουν ο ιδρυτής της, αλλά γιατί ήμουν και αυτός που χάραζε την πολιτική της γραμμή. Εγώ ήμουν αυτός που είπα το ΟΧΙ στο Μνημόνιο του ΣΥΡΙΖΑ, όταν κάποιοι, που σήμερα παριστάνουν τα λιοντάρια, έλεγαν να ψηφίσουμε αποχή ή παρών όπως το ΚΚΕ γιατί πίστευαν ότι οι “μένουμε Ευρώπη” και στα μνημόνια θα πάρουν 70%!

Γράφουν στο βρωμερό και τρισάθλιο διαδίκτυο που ελέγχεται και λογοκρίνεται στην Ελλάδα, ότι τον Σεπτέμβριο του 2015 ήταν να πάρουμε 12%, αλλά με την δήλωση μου περί αναλήψεως ευθύνης, για την οποία δεν καταδικάστηκε κανείς και ήταν ένα απλό σχήμα λόγου που εννοούσε το πολιτικό κόστος, πήραμε 6,5%. Που το είδαν αυτό το 12% στα όνειρά τους; Και που είδαν το 6,5%, που ήταν 7% και άνοδο της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ κατά μία μονάδα μέσα σε οκτώ μήνες; Όλα αυτά τους βάζει να τα διαδίδουν με τα τσιράκια του με ανώνυμες σελίδες στο facebook, όπου η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι απαγορευμένη, ένας δολερός αρχιρουφιάνους, του οποίου σύντομα ο ρόλος τελειώνει. Ας γνωρίζουν οι ψεύτες και οι συκοφάντες ότι υπάρχουν πολλοί αγνοί Χρυσαυγίτες, που γνωρίζουν την Αλήθεια και η λάσπη τους δεν θα περάσει. 

Ν.Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ 

https://xrisiavgi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: