Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Η ΛΕΦΤΟΥ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ: ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΑ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ

Με μια πομπώδη ανάρτηση στο facebook, απαντά η λεφτού Παναγοπούλου (του εφοπλισταρά!), στα σχόλια που ακούγονται τις τελευταίες ημέρες εναντίον της, για το κότερο που έδωσε στο τσιράκι της.
Στην ανάρτηση αυτή, η λεφτού αποκαλεί «ετερόκλητη συμμαχία συμφερόντων και φθόνου» (όλοι οι λεφτάδες κατηγορούν τους άλλους ότι τους… φθονούν για τα πλούτη τους…), ορισμένων «υπερτιμημένων τίποτα», όσους την κατηγορούν και με ύφος μιας ντουζίνας κουλτουριαραίων μιλάει για… «καιρούς εκφασισμού και ισοπέδωσης».
Εν συνεχεία, αναφέρεται στο «έργο» της (όλα ανιδιοτελώς!) και καταλήγει αποκαλύπτοντας πως είναι συντρόφισσα, όπως της έμαθε ο πατέρας της, που ήτανε κομμουνιστοσυμμορίτης:
«Την Πατρίδα την υπηρέτησα, ως όφειλα, σαν Ελληνίδα. Έτσι, διδάχθηκα από τον πατέρα μου, την Σημαία της Εθνικής Αντίστασης του οποίου, με τιμή φυλάσσω στο σπίτι μου».

Δεν είχαμε καμμιά αμφιβολία! Είναι σπάνιο είδος σε τούτη τη χώρα, καπιταλιστής να μην είναι μπολσεβίκος – χωρίς βεβαίως να κάνει πράξη τον μπολσεβικισμό του, μοιράζοντας τα λεφτά του στο φτωχό κοσμάκη που υποφέρει τα πάνδεινα! Είπαμε, μπολσεβίκοι είναι, όχι κορόιδα!
https://ethnikismos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: