Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2020

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ Γ.Γ. ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ Ν.Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

 

Αγαπημένοι μου Συναγωνιστές και Συναγωνίστριες, από τις φυλακές Δομοκού όπου ευρίσκομαι εδώ διωκόμενος για τις Ιδέες μου, γιατί αντιστάθηκα σε μια αντεθνική τυραννία, μαζί με όλους εσάς υπερήφανους άνδρες και γυναίκες σε ολόκληρη την χώρα, απευθύνω θερμό αγωνιστικό χαιρετισμό και τις ευχές μου για τις Άγιες Ημέρες των Χριστουγέννων. 

Τον χρόνο που πέρασε η Χρυσή Αυγή κτυπήθηκε σκληρά τόσο από το Σύστημα, που θέλει την εξόντωσή μας, όσο και από λιποτάκτες και μωροφιλόδοξους, που θέλουν να υπάρξουν πολιτικά μέσα από την καταστροφή της Χρυσής Αυγής. Ένα Σύστημα αντεθνικό, μαζί με ψευτοπατριώτες και ψευτοεθνικιστές, αγωνίζεται να μας λυγίσει αλλά, οι Ιδέες δεν τελειώνουν με τις διώξεις δυναμώνουν και επιστρέφουν περισσότερο ισχυρές. 

Ήθελαν να κτυπήσουν την Χρυσή Αυγή γιατί ήταν η μόνη δύναμη σε αυτή τη χώρα που θα μπορούσε να οδηγήσει ένα Κίνημα αντίστασης εθνικής ενάντια στην τυραννία που γίνεται κάθε ημέρα όλο και περισσότερο σκληρή ενάντια στον ελληνικό λαό

Καταστρέφουν την Ιστορία μας, καταστρέφουν τις παραδόσεις μας, χωρίς προσχήματα δηλώνουν ότι μάχονται ενάντια στην ιδέα του Έθνους. Θέλουν μια Ελλάδα χωρίς Έλληνες, θέλουν μια Ελλάδα που δεν θα είναι ελληνική! Όσοι ζωντανοί ας αντισταθούμε στα σχέδιά τους.

Με το μοναδικό μέσο που διαθέτω την γραφίδα μου, θα συνεχίσω την μάχη μέχρι τέλους, έχοντας την τιμή και την υπερηφάνεια να έχω δίπλα μου όλους εσάς, που μείνατε πιστοί στις Ιδέες μας και στα μαυροκόκκινα λάβαρα με τον μαίανδρο, τα τιμημένα λάβαρα της Χρυσής Αυγής 

https://ethnikismos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: