Η απαράδεκτη ενέργεια του αλβανού ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ Κάτσε προκάλεσε την αγανακτισμένη οργή και αγανάκτηση των οπαδών του ΠΑΟΚ, κάτι άλλωστε που φάνηκε και από τα αμέτρητα μηνύματα που διαβάστηκαν στο διαδίκτυο και ακούστηκαν στα ραδιόφωνα.
Επειδή, όμως, κάθε κανόνας έχει και κάποια εξαίρεση βρέθηκαν και κάποιοι οι οποίοι, με την όλη τους στάση, προκάλεσαν αηδία και αποτροπιασμό, πολύ περισσότερο από την φωτογραφία του αλβανού. Ο λόγος για κάποιον σύνδεσμο οπαδών του ΠΑΟΚ «Θύρα 4», ο οποίος έβγαλε μια ανακοίνωση εντελώς εμετική. Πριν τη σχολιάσουμε - και επειδή γνωρίζουμε πολύ καλά από ποδοσφαιρικά δρώμενα - είναι απαραίτητο να θέσουμε κάποια πράγματα στην σωστή τους βάση. Όταν ομιλούμε για την «Θύρα 4» δεν αναφερόμαστε στην ομώνυμη θύρα του γηπέδου της Τούμπας, χωρητικότητας αρκετών χιλιάδων θέσεων. Ομιλούμε απλώς για ΕΝΑΝ σύνδεσμο οπαδών, με μερικές δεκάδες μέλη, τα οποία θα πρέπει να διευκρινίσουν αν συμφωνούν με τις κατά καιρούς κατάπτυστες ανακοινώσεις της ηγεσίας του συνδέσμου αυτού πάνω στα εθνικά θέματα.
Η Θύρα 4 και 4α φιλοξενεί αρκετούς συνδέσμους του ΠΑΟΚ, ανάμεσά τους και τον συγκεκριμένο σύνδεσμο. Μάλιστα, η «δυναμική» του συγκεκριμένου συνδέσμου είναι τέτοια, ώστε όταν πριν από μερικά χρόνια επιχείρησαν να σηκώσουν τουρκική (!) σημαία σε αγώνα καλαθοσφαίρισης ΠΑΟΚ - Άρης, υποτίθεται «για να την μπουν» στους Αρειανούς, ο σβέρκος τους… κοκκίνισε από τις «φιλικές» συμβουλές άλλων συνδεσμιτών του ΠΑΟΚ. Αυτά, για να γνωρίζουν οι συγκεκριμένοι γελοίοι ότι γνωρίζουμε πρόσωπα, γεγονότα και καταστάσεις… Σε ότι αφορά την ανακοίνωση, η Θύρα 4, αφού αρχικά υποτίθεται ότι κάνει κριτική στον Κάτσε, στη συνέχεια δείχνει όχι μόνο το κατάπτυστο ανθελληνικό της πρόσωπο αλλά και ότι στην ουσία «φτύνει» πάνω στην ιστορία του ΠΑΟΚ.
Επιτίθεται στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ με εκφράσεις όπως «πρωτοφανή έφοδο του κρετινισμού», «αποθέωση της βλακείας», «γελοίο κείμενο», τις οποίες φυσικά και επιστρέφουμε στον δυστυχισμένο και κομπλεξικό συντάκτη του κειμένου. Χαρακτηρίζει τις συνεχείς προκλήσεις των αλβανών, τόσο στην Βόρειο Ήπειρο όσο και με τους «τσάμηδες» ως «φανταστικός αλβανικός κίνδυνος»! Γίνονται, όμως, ακόμη πιο γελοίοι, κατάπτυστοι, ανιστόρητοι, αντιΠΑΟΚτσήδες και πάνω απ΄όλα ανθέλληνες όταν, λίγο παρακάτω, λένε τα εξής: «Ο ΠΑΟΚ είναι ένας σύλλογος περήφανων μεταναστών, από αυτών που ήρθαν σφαγμένοι και κυνηγημένοι σαν Έλληνες από την Τουρκία και όταν ήρθαν στην Ελλάδα τους φέρθηκαν σαν σκουπίδια, αντιμετωπίζοντάς τους σαν Τούρκους».
Ο ΠΑΟΚ είναι ένας Ένδοξος Σύλλογος ΕΛΛΗΝΩΝ Προσφύγων και όχι «μεταναστών», όπως πονηρά και χυδαία τους χαρακτηρίζετε. Δεν έφυγαν από τον Τόπο τους προς εύρεση εργασίας, αλλά ξεριζώθηκαν κυνηγημένοι, όσοι γλυτώσαν, από τις ορδές των τούρκων δολοφόνων. Ήρθαν ως Έλληνες και όχι ΣΑΝ Έλληνες, όπως ύπουλα υπονοείτε. Αν εσείς έχετε συμπλέγματα κατωτερότητας, ψυχολογικά προβλήματα και κρίση εθνικής συνείδησης, αυτό σίγουρα δεν αφορά σε καμιά περίπτωση τους Κωνσταντινουπολίτες, Ποντίους και Μικρασιάτες αδερφούς μας, μέρος των οποίων συνετέλεσαν και στην δημιουργία του ΠΑΟΚ.
Επειδή, μάλιστα, λίγο πιο κάτω, με δήθεν μάγκικο ύφος γράφετε «Μαθήματα δεν δεχόμαστε από κανέναν, ιδιαίτερα από άτομα που επιδιώκουν να καλύψουν την πολιτική γύμνια τους με την συστηματική ενασχόληση με μ...ς» και επειδή η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν είναι ένας Πολιτικός Φορέας που κινείται στα όρια του καθωσπρεπισμού και του «σαβουάρ βιβρ» σας απαντούμε αναλόγως: Μαθήματα Ιστορίας, Αθλητισμού και Πολιτικής Αγωγής δεν δεχόμαστε από κανέναν, ιδιαίτερα από φουκαράδες που επιδιώκουν να καλύψουν το πεσμένο τους ηθικό. Το «νταβατζιλίκι» σας στον κόσμο του «Δικεφάλου του Βορρά» αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός, απόδειξη αυτού η διάθεσή του απέναντι στον Κάτσε, η οποία είναι διαμετρικά αντίθετη από την δική σας. Το ότι έχετε άκρες με δημοσιογράφους και «παίζετε καλά» το επικοινωνιακό παιχνίδι, προσπαθώντας να δείξετε ότι η δική σας αναιμική και τσιριχτή φωνούλα εκφράζει όλους τους οργανωμένους οπαδούς του ΠΑΟΚ, δεν αλλάζει την θλιβερή για εσάς πραγματικότητα: ότι, δηλαδή, είστε ανύπαρκτοι και χρησιμοποιείτε τον ΠΑΟΚ για να περνάτε διεστραμμένες απόψεις οι οποίες, συν τοις άλλοις, δρουν και εναντίον του Συλλόγου αυτού.
Τελειώνοντας με αυτούς τους φαιδρούς καρπαζοεισπράκτορες (και μάλιστα με θύτες άλλους οπαδούς του ΠΑΟΚ) και αφού τους εκφράσουμε τα συλλυπητήρια που πριν από 3 χρόνια ο ΠΑΟΚ στην Κωνσταντινούπολη (μήπως την θέλετε ως "Ιστανμπούλ") όχι μόνο απέκλεισε την Φενερμπαχτσέ αλλά οι ΠΑΟΚτσήδες "περιποιήθηκαν" τα «ταξικά σας αδέρφια», δυο λόγια για τα όσα ακούστηκαν περί «ενοχλήσεως» του επίσημου ΠΑΟΚ για τα όσα γράψαμε για τον Κάτσε. Στον καιρό του επαγγελματικού ποδοσφαίρου κάθε ΠΑΕ αντιμετωπίζει, δυστυχώς, κάθε Αθλητικό Σύλλογο πρώτα ως επιχείρηση και μετά (ή και καθόλου) ως Ιδέα για χιλιάδες ανθρώπους. Αν, λοιπόν, θεωρούν ότι η προσβολή προς το DNA του ΠΑΟΚ και κατ΄ επέκταση στην Ελλάδα που έκανε με την πράξη του ο Κάτσε είναι λιγότερης αξίας από το όποιο συμβόλαιό του, με γεια τους και χαρά τους. Αν το Χρήμα βρίσκεται πάνω από την Ιστορία ενός Ένδοξου Συλλόγου, δημιουργήματος ΕΛΛΗΝΩΝ Προσφύγων (και όχι αφγανών, πακιστανών, αλβανών μεταναστών) ας το δηλώσουν και στους πραγματικούς οπαδούς του ΠΑΟΚ που νιώθουν υπερήφανοι για την αθλητική επιλογή τους, πολύ περισσότερο όμως για το γεγονός ότι είναι Έλληνες το Γένος! Ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις του.
ΥΓ.: Το πόσο «ανυποψίαστος» ήταν ο Κάτσε για την ανθελληνική αυτή ενέργεια φαίνεται και από δημοσιεύματα του αλβανικού τύπου, τα οποία δίνουν νέα διάσταση στο για ποιον λόγο ανέβασε ο ίδιος την φωτογραφία στο διαδίκτυο την συγκεκριμένη ημερομηνία (4 Σεπτεμβρίου). Σύμφωνα μ΄αυτά, αποτελούν έναν «φόρο τιμής» στον αλβανό Παλούσι Γκραμούζ, ο οποίος στις 4 Σεπτεμβρίου 2004 και μετά από τον ποδοσφαιρικό αγώνα αλβανίας - Ελλάδος έπεσε νεκρός στην Ζάκυνθο, ύστερα από συμπλοκές με Έλληνες. Σύμφωνα, λοιπόν, με την διάσταση που δίνεται από κάποια αλβανικά ΜΜΕ, η φωτογραφία του Κάτσε με το μπλουζάκι του UCK «ανέβηκε» στο διαδίκτυο προκειμένου να αποτίσει φόρο τιμής στον Παλούσι. Όταν οι ίδιοι οι αλβανοί υποστηρίζουν κάτι τέτοιο ότι κι αν προσθέσουμε από την δική μας μεριά είναι περιττό…
Γιώργος Μάστορας
http://www.xryshaygh.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου