Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Κυβέρνηση “Φρανκεστάιν” - Ζουράρις: Θα είμαι ταυτόχρονα βουλευτής του Σύριζα και των ΑΝΕΛ!

Κυβέρνηση “Φρανκεστάιν” - Ζουράρις: Θα είμαι ταυτόχρονα βουλευτής του Σύριζα και των ΑΝΕΛ!
Δηλώσεις για την… νέα κατάσταση που θα επικρατεί στη βουλή και στην ελληνική πολιτική ζωή μετά την κοινή ανακοίνωση των έξι ΠΡΟΔΟΤΩΝ που κράτησαν στην εξουσία τον Τσίπρα για να ολοκληρώσει την προδοσία της Μακεδονίας μας, να υπολογίζεται η ψήφος τους σε κάθε νομοσχέδιο υπέρ της κυβέρνησης, έκανε στο CNN Greece ένας εξ’ αυτών, ο ξεφτίλας Ζουράρις.
Όπως χαρακτηριστικά είπε: «Οι άλλοι μπορεί να προσχωρήσουν στον ΣΥΡΙΖΑ αλλά εγώ έχω το εξής παράδοξο: επειδή είμαι ο παλαιότερος κομμουνιστής στη Βουλή μαζί με άλλους δύο, είμαι ιδρυτικό μέλος του ΣΥΡΙΖΑ από το ΚΚΕ εσωτερικού. Δεν έχω κανένα λόγο να προσχωρήσω γιατί έχω προσχωρήσει μετά τη διάσπαση του ΚΚΕ και λίγο πριν ως ΕΔΑ». 

Επίσης, ξεκαθάρισε πως ταυτοχρόνως θα παραμείνει βουλευτής των ΣΚΟΠΙΑΝΕΛ του αρχιπροδότη Καμμένου, μέχρι το τέλος της συνταγματικής θητείας της βουλής ή μέχρι να προκηρυχθούν εκλογές.
Είναι αυτό που λέμε… «συμπολιτευόμενη αντιπολίτευση», ένα φαινόμενο που υπάρχει παγκοσμίως μόνον στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, δικαιώνοντας τον Σουρή, που έγραφε προφητικά προ αιώνος και βάλε για τύπους σαν τον Ζουράρι, τον Παπαχριστόπουλο, τον Καμμένο και άλλους τοιούτους: «… Δυστυχία σου Ελλάς, με τα τέκνα που γεννάς! Ω Ελλάς ηρώων χώρα, τι γαϊδάρους βγάζεις τώρα;»!
http://www.xryshaygh.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: