Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Παρίσταναν τις υπαλλήλους του ΕΟΠΥΥ και “ξάφρισαν” τη σύνταξη 74χρονης!

giagia

Μια 74χρονη Ηρακλειώτισσα με κινητικά προβλήματα είναι το νέο θύμα απατεώνων στο Ηράκλειο. Η άτυχη γυναίκα έβαλε στο σπίτι της μέσα τις δύο γυναίκες που την έκλεψαν, πιστεύοντας ότι είναι φίλες της που την επισκέφτηκαν για να δουν τι κάνει. Δυστυχώς για εκείνη, οι «φίλες» της όχι μόνο την κορόιδεψαν, αλλά έκλεψαν και τα μόνα χρήματα που είχε για να τακτοποιήσει τις υποχρεώσεις της για να μπορέσει να ζήσει αξιοπρεπώς τις ημέρες αυτές.
Η νέα απάτη σε βάρος ηλικιωμένης σημειώθηκε την Κυριακή το μεσημέρι. Η 74χρονη Ε.Κ. είχε ξαπλώσει για να κοιμηθεί το μεσημέρι. Κάποια στιγμή άκουσε το κουδούνι της εισόδου της πολυκατοικίας της στην οδό Μίνωος και κοιτώντας από απόσταση, νόμισε ότι ήταν μια φίλη της από τα παλιά.
Η μία από τις δύο «εισβολείς» είπε προς την ηλικιωμένη Ηρακλειώτισσα: «Δε με θυμάσαι, εγώ σε θυμάμαι». Βέβαια η νοικοκυρά του σπιτιού δεν κατάλαβε εξαρχής ποια είχε απέναντί της.
«Κάποια στιγμή μου είπε η μία από τις δύο γυναίκες ότι είναι από τον ΕΟΠΥΥ. Είχε κανονίσει, μου είπε, να περάσει τη Δευτέρα το πρωί ένας ταχυδρόμος για να μου δώσει έξι χιλιάδες ευρώ. Εγώ της είπα ότι δεν την πιστεύω, γιατί κανείς δε δίνει στις ημέρες μας λεφτά. Εκείνη επέμεινε και μου είπε ότι θα μου δώσουν και χρήματα για να βάλω πε- τρέλαιο, αλλά ήθελε πρώτα να της δώσω 50 ευρώ. Όταν της είπε ότι δεν έχω χρήματα, δεν επέμεινε».
Την έκλεψε μπροστά στα μάτια της
Κάποια στιγμή κι ενώ εξελισσόταν η στιχομυθία μεταξύ της 74χρονης και της μίας από τις δύο «υπαλλήλους του ΕΟΠΥΥ», η άλλη σηκώθηκε από την καρέκλα που καθόταν και άρχισε να …μετράει το σπίτι. «Τη ρώτησα τι κάνει και μου είπε ότι θέλει να δει πόσα τετραγωνικά είναι το σπίτι. Όταν της ρώτησα εάν είναι μηχανικός και κάνει μετρήσεις, άκουσα τότε έναν περίεργο θόρυβο».
Τί είχε συμβεί; Η βασική απατεώνισσα είχε βρει πού είναι το κομπόδεμα της ηλικιωμένης και κατάφερε να της το αποσπάσει. Τα χρήματα που πήραν οι δύο γυναίκες ήταν τα χρήματα της σύνταξης της ηλικιωμένης, περίπου 400 ευρώ. Δυστυχώς, η 74χρονη δεν μπόρεσε να τις ακολουθήσει, λόγω των κινητικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει. Σχεδόν ταυτόχρονα με την αποχώρηση των δύο γυναικών, το θύμα θυμήθηκε ότι πριν από ένα χρόνο η μία από τις δύο την είχε επισκεφτεί παριστάνοντας την έμπορο. «Τότε της είχα δώσει μάλιστα χρήματα και είχα αγοράσει πετσέτες. Ίσως να είδε πού είχα τα χρήματά μου και να το θυμόταν»
Η ίδια κατήγγειλε την απάτη και τη σε βάρος της κλοπή στην αστυνομία, δεν μπόρεσε όμως να αναγνωρίσει τις δύο απατεώνισσες από τις φωτογραφίες που τις έδειξαν οι αστυνομικοί.
Σύμφωνα με την εφημερίδα “Πατρίς” η 74χρονη μένει μόνη της μετά το θάνατο του συζύγου της. Στην ίδια πολυκατοικία βρίσκεται το σπίτι της αδερφής και των ανίψιών της.
http://www.makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: