Σάββατο 25 Ιουλίου 2020

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑΣ! ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΝΜΠΟ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΛΕΥΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕ ΔΙΝΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ


Την σοφή ελληνική παροιμία «ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχάριστου», επιβεβαίωσε ο «πολύς» Αντετοκούνμπο, με δηλώσεις του σε αμερικανικό ΜΜΕ, στις οποίες είπε πως η Ελλάδα «είναι μία χώρα λευκών που δεν δίνει ευκαιρίες σε όσους δεν είναι από εκεί».

Ιδού πως περιέγραψε την χώρα που του έδωσε την ευκαιρία να φτάσει εκεί που έφτασε και της οποίας το σάπιο πολιτικό σύστημα έπεσε στα πόδια του και τον έκανε σύμβολο της… πολυπολιτισμικής της υποταγής: «Η πρώτη φορά που είδα μαύρο άνδρα να οδηγεί αυτοκίνητο, ήταν στις ΗΠΑ. Ήμουν σοκαρισμένος, αναρωτιόμουν τι συμβαίνει εδώ. Με έκανε να αναρωτιέμαι αν η χώρα μου δίνει αρκετές ευκαιρίες σε όσους δεν είναι από εκεί, άρχισα να το σκέφτομαι αυτό.

Η Ελλάδα είναι μια χώρα λευκών, μπορεί να γίνει δύσκολη η ζωή κάποιου με το χρώμα του δικού μου δέρματος. Πηγαίνεις σε πολλές γειτονιές και αντιμετωπίζεις αρκετή αρνητικότητα, ρατσισμό… Ήταν δύσκολο και πάντα θα είναι δύσκολο να είσαι μαύρος σε μια χώρα λευκών, έρχονται στιγμές που αισθάνεσαι ότι δεν είσαι αυτός που πραγματικά είσαι. Εγώ γεννήθηκα στην Ελλάδα, δεν έχω πάει ποτέ στη Νιγηρία, πήγα σε ελληνικό σχολείο με τους φίλους μου, η Ελλάδα είναι όσα γνωρίζω. Δεν βγήκα ποτέ από εκείνη μέχρι τα 18 μου».

Να τον χαίρονται οι «συμπαραστάτες» και «αλληλέγγυοι», ψοφοδεξιοί κι αριστεροί!
https://ethnikismos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: