Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

Είναι μια... ωραία ατμόσφαιρα: Εκτός ΠΑΣΟΚ ο Βενιζέλος, επειδή ο Καμίνης του πήρε την θέση στο Επικρατείας

Είναι μια... ωραία ατμόσφαιρα: Εκτός ΠΑΣΟΚ ο Βενιζέλος, επειδή ο Καμίνης του πήρε την θέση στο Επικρατείας
Μπορεί στο κλεφτοΠασόκ να αναθάρρησαν από την νεκρανάστασή τους με τα αποτελέσματα των Ευρωεκλογών, αλλά τα γέλια όπως αποδείχθηκε τους βγήκαν ξινά.
Η Φώφη σήμερα άδειασε τον πολλά βαρύ Ευάγγελο Βενιζέλο για χάρη του Καμίνη και τον πέταξε έξω από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας. Έτσι ο Καμίνης τέθηκε επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΚΙΝΑΛ και ο "Μπένυ" τέθηκε εκτός ΠΑΣΟΚ!
Όπως μάλιστα ανακοίνωσε ο ίδιος για την Γεννηματά: "Μου είπε επίσης ότι δεν θα ήθελε να φανεί ότι δεν στηρίζω εκλογικά το ΚΙΝΑΛ και ως εκ τούτου η τελευταία θέση στο ψηφοδέλτιο επικρατείας θα μπορούσε να καλυφθεί από εμένα. Ευχαρίστησα την κυρία Γεννηματά γιατί αντιλαμβάνεται το ρόλο μου ως ευρύτερο, αυτό όμως αντιφάσκει με την πρόταση της για τη συμμετοχή μου στην τελευταία θέση του ψηφοδελτίου επικρατείας. Εξέφρασα τη βεβαιότητα μου ότι αντιλαμβάνεται πλήρως τις πολιτικές συνέπειες της επιλογής της. Δεν της ευχήθηκα καλή επιτυχία σε ένα σχέδιο που καθιστά το ΚΙΝΑΛ ουρά του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά την ευχαρίστησα γιατί θα έχω πλέον τη δυνατότητα, χωρίς κομματικές δεσμεύσεις, να υπερασπιστώ δυναμικά τις θέσεις μου για το μέλλον της Πατρίδας".
Όπως φαίνεται το κλεφτοΠασόκ πολύ σύντομα ξαναπήρε τον δρόμο της εσωστρέφειας και της κατρακύλας, ενώ ο Βαγγέλης Βενιζέλος άνοιξε πιθανότατα ρότα για υπουργοποίησή του από την επερχόμενη κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Ο Αρχηγός της Χρυσής Αυγής, Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος με ανάρτησή του στο Twitter σχολίασε σχετικά: "ΠΑΣΟΚ τέλος για τον Ευάγγελο Βενιζέλο. Λέτε να ξανασμίξουν τα συνεταιράκια Σαμαράς και Βενιζέλος ή μήπως δεν χωρίσανε ποτέ; "

http://www.xryshaygh.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: