Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΖΗΤΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΦΡΟΥΡΟΥ, ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

Αποφασισμένος να μη χαριστεί σε κανέναν είναι ο 25χρονος ειδικός φρουρός της ομάδας ΔΙΑΣ που υπηρετεί στην αστυνομία από το 2009. Ο πατέρας του τραυματία, απόστρατος αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού, μίλησε στο Νewsit και είναι καταπέλτης εναντίον του πρώην υπουργού.

Ο Θεόδωρος Μιχαλάκης δηλώνει ότι "δεν υπήρχε ούτε μια περίπτωση να αφήσουμε να αδικηθεί ο γιος μου ή οι αστυνομική ομάδα της ΔΙΑΣ που χειρίστηκε το περιστατικό. Δε θα το άφηνα εγώ. Η συνείδησή μου δε θα με άφηνε, γι΄αυτό και το έκανα γνωστό το θέμα, δυστυχώς μόνο έτσι φοβούνται αυτοί οι άνθρωποι. Ζητώ την ποινική δίωξη του Κιμωνα Κουλούρη και είναι και πολύ τυχερός που δεν έπαθε τίποτα περισσότερο το παιδί μου, αλλιώς θα λειτουργούσε το πατρικό μου ένστικτο, παραπάνω από του αξιωματικού και θα είχαμε τραγικές καταλήξεις και αυτό μπορώ να σας το διαβεβαιώσω. Ευτυχώς όμως το παδί είναι καλά. Κουτσαίνει μόνο λίγο, κινείται με πατερίτσες, καθώς έχει γυψονάρθηκα στον αστράγαλο του αριστερού του ποδιού. Το παιδί είναι σοκαρισμένο από το περιστατικό. Είναι πάντοτε ευγενικός και γνωρίζει πολύ καλά τους νόμους και τους σέβεται. "Μπαμπά μου είπε νόμιζα οτι κάνω λειτούργημα και βλέπω πως μου τα γκρεμίζουν" και εγώ του είπα πως αυτό κάνει και πως πάντα θα υπάρχει που θα προσπαθεί να επέμβει. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ πως ο κύριος Κουλούρης θα αντιδρούσε έτσι σε έναν έλεγχο αστυνομικό. Φοβερό πράγμα. Το παιδί μου θέλει να τελείωσει αυτή η ιστορία όσο πιο γρήγορα γίνεται καθώς έχει την αίσθηση οτι πάει να αδικηθεί κάνοντας κάτι σωστό".

Στο ερώτημα τι θα κάνει εάν επιχειρήσουν να κουκουλώσουν την υπόθεση, ο κύριος Μιχαλάκης ήταν κατηγορηματικός στην απάντησή του: "Δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Οι συνάδελφοι του γιου μου και η υπηρεσία του τον στήριξαν και αυτό πρέπει να το πω. Τώρα για την ανακοίνωση του γραφείου τύπου της ΕΛΑΣ θα σας πως οτι δυστυχώς έχουν γίνει σαν γραφείο τυπου της ΝΔ ή του ΠΑΣΟΚ και δεν με ενδιαφέρει. Και βεβαίως θα το κυνηγήσω μέχρι που να δικαιωθούμε, δε το συζητάω καθόλου".

newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια: