Τρίτη 18 Μαΐου 2021

Καλογρίτσας στην προανακριτική επιτροπή της Βουλής: «ήμουν και είμαι αριστερός» – τι είπε για τον Παππά και και το κανάλι που ετοίμαζε ο ΣΥΡΙΖΑ

 

Σήμερα ξεκίνησε στην προανακριτική επιτροπή της Βουλής η κατάθεση του Χρήστου Καλογρίτσα για τον πρώην υπουργό Νίκο Παππά. Σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν κυβερνητικοί κύκλοι ο Καλογρίτσας φέρεται να έχει υποστηρίξει πως «το καλοκαίρι του 2016 με φώναξε ο πολυαγαπημένος μου φίλος Νίκος Παππάς και μου είπε «καπετάνιε θα μας δώσεις το όνομα σου για κανάλι και τα λοιπά;» Εγώ είπα πως «ήλθα μαζί σας». Μιλήσαμε για κάτι ξένους. Μου ανάφερε ο Νίκος Παππάς τα ονόματα των ξένων. Ακουστά τους είχα…. Δεν τους γνώριζα. Με τον τρόπο που μου το ζήτησε ο Νίκος είπα «ας πάει κι αυτό… ». Εγώ αυτό που έβαζα ήταν το όνομα μου. Να είμαι μπροστινός. Έκανα την υποχώρηση και το δέχθηκα». 

Σε ερώτηση του προέδρου της Επιτροπής Σταύρου Κελέτση ότι αυτή η συμμετοχή του στο σχήμα δημιουργίας καναλιού ήταν μετά από επιμονή του υπουργού τότε Νίκου Παππά, ο Χρήστος Καλογρίτσας φέρεται να απάντησε – πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές- ότι “εγώ μπήκα ως πειθαρχημένος…” 

Ο κ. Χρήστος Καλογρίτσας, φέρεται να κατέθεσε ότι “στον Άραβα (εννοεί στον Χούρι) εμένα με έστειλε ο Νίκος ο Παππάς. Με συγκεκριμένες εντολές. 

Ο μάρτυρας φέρεται να είπε πως: «Στήριζα το ΣΥΡΙΖΑ με όλες μου τις δυνάμεις. Ήμουν και είμαι αριστερός. Είχα επιμείνει στον Λαφαζανη να μη φύγει τότε. Εγώ έμεινα στο κόμμα. Ένιωσα ξανά-στρατολογημένος στο κόμμα. Έμεινα στους «νέους». Μετά τις εκλογές κι αφού κερδίσαμε κι επειδή είχα την εμπειρία κλήθηκα από τους ίδιους ανθρώπους και μου ζήτησαν να συμπράξω μαζί τους για τα ΜΜΕ. Ο Νίκος Παππάς και κάποια παιδιά». 

Ο Καλογρίτσας φέρεται να είπε ακόμα ότι θεωρεί ακόμα τον Παύλο Πολάκη συντρόφό του και αυτός του είπε «έχεις καταλάβει ότι με αυτά που λες εδώ μέσα κρατάς φανάρι στην ΝΔ και τον Πλεύρη;» 

Τα λεγόμενα αυτά προκάλεσαν ένταση με τον κ. Καλογρίτσα να αισθάνεται αδιαθεσία και να ζητεί να τον μεταφέρουν στον γιατρό της Βουλής λέγοντας ότι δεν νιώθει καλά. Ο Παύλος Πολάκης μάλιστα πήγε να τον εξετάσει και ο ίδιος.

https://www.elkosmos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: