1)Πιστεύετε ότι η Ελληνική εμπορική
ναυτιλία μπορεί να βοηθήσει την χωρά ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η Ελληνική εμπορική ναυτιλία είναι ένας βασικός πυλώνας ανάπτυξης.
Αυτή τη στιγμή εν μέσω «τεχνίτης» οικονομικής κρίσης προσφέρει περίπου 120.000
θέσεις εργασίας έμμεσα ή άμεσα. Το 2009-2010 το ναυτιλιακό συνάλλαγμα ανήλθε στο
ύψος των 14,32
δισεκατομμύρια Ευρώ ή 6% του ΑΕΠ. Πολλές πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι
η ναυτιλία μπορεί να προσφέρει 160.000
θέσεις εργασίας έμμεσα ή άμεσα σε μικρό
χρονικό διάστημα. Ακόμα δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι είμαστε πρώτη δύναμη , στην
εμπορική ναυτιλία στον κόσμο , γεγονός
που μας προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη γεωπολιτική
ισχύ.
2. Βλέπουμε όμως ότι υπάρχει μεγάλη
αύξηση ανεργίας στους Έλληνες ναυτικούς.
Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η ανεργία στους Έλληνες ναυτικούς έχει φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα τα τελευταία 3 χρόνια. Σύμφωνα με επίσημα
στοιχεία του ΓΕΝΕ , που είδαν το φως της
δημοσιότητας τον Οκτώβριο του 2013 , οι άνεργοι ναυτικοί είναι 4270 (διαφόρων ειδικοτήτων). Η μνημονιακή κυβέρνηση φέρνει αναποτελεσματικά
μέτρα πχ. το πρόγραμμα Νέαρχος . Θέτει σε εφαρμογή το νόμο 4150/13 για την
ακτοπλοΐα που θα οδηγήσει στην ανεργία
το 50% των κατωτέρων πληρωμάτων. Επίσης πιστεύει ότι με την ανάπτυξη του
νηολογίου θα μπορέσει να λύσει το πρόβλημα της ανεργίας. Τους αποδείξαμε στο
κοινοβούλιο ότι δεν θα καταφέρει ΤΙΠΟΤΑ!! Η λύση είναι μια… να αλλάξει η
«οργανική σύνθεση πληρωμάτων». Κάθε
Ελληνικό πλοίο μόνο με Ελληνικά πληρώματα!!
3.Βλέπουμε ότι υπάρχουν για άλλη μια
χρονιά σοβαρά προβλήματα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας. Πως το
σχολιάζεται αυτό;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το ΥΝΑ προχώρησε σε νέο σχεδιασμό ο οποίος
βλέπουμε ότι έχει αποτύχει. Η ακτοπλοϊκή σύνδεση θα πρέπει να επανασχεδιαστεί με
γνώμονα τις δυνατότητες του εκάστοτε λιμανιού, ώστε να μπορεί να το προσεγγίσει
το πλοίο που τηρεί τις προϋποθέσεις. Ακόμα θα πρέπει να έχουν συχνότερα
δρομολόγια τα μικρά και τα ακριτικά
νησιά ώστε να μη νιώθουν ξεχασμένοι και απομονωμένοι οι κάτοικοι τους που σε
κάποια από αυτά φυλλάτουν πραγματικές
Θερμοπύλες. Επίσης θα πρέπει να δοθεί
έμφαση στις συνδέσεις του μητροπολιτικού νησιού με τα υπόλοιπα μικρά
νησιά πχ. Κυκλάδες Σύρος σύνδεση με Σχοινούσα, Δονούσα, Ανάφη. Ώστε να υπάρχει
πρόσβαση προς όλους τους νησιώτες στο μητροπολιτικό νησί προς διεκπεραίωση
διαφόρων υποχρεώσεων. Πχ. Δικαστήρια, εφορία κτλ. Το θέμα των νησιών είναι
πολυδιάστατο.
4.Δηλαδή τι προτείνετε για τα νησιά
μας;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή έχει
ολοκληρωμένη πρόταση για τη νησιωτική πολιτική .Το κάθε νησί θα πρέπει να είναι
αυτόνομο και αυτάρκες διότι η όποια επικοινωνία του με τη Ηπειρωτική χώρα εξαρτάται από την ακτοπλοϊκή σύνδεση
του.
Οι νησιώτες
αναγκάζονται να μετακινούνται για ασήμαντους λογούς πχ. να διεκπεραιώσουν μια
υποχρέωση τους προς την εφορία , περιφέρεια κτλ.
Για να είναι αυτάρκες ένα
νησί θα πρέπει να υπάρξει κεντρικός σχεδιασμός , ώστε να ξέρουν οι νησιώτες τι
θα παράγουν, τι προϊόντα θα πρέπει να μεταφέρουν από ή προς την Ηπειρωτική χώρα. Ακόμα θα πρέπει να
υπάρχει ενεργειακή αυτονομία μέσω ΑΠΕ. Πχ. Μια μικρή ομάδα ανεμογεννητριών θα μπορέσει να
παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα στο μεγαλύτερο μέρος ενός μικρού νησιού. Επίσης θα
πρέπει να γίνουν έργα υποδομών ώστε να εκμεταλλευτούν με τα ύδατα πχ. Βρόχινο
νερό, ρυάκια κτλ. Το θέμα της υγείας και της
παιδείας είναι πολύ απλό αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση. Εάν γίνουν
πράξη όλα τα παραπάνω βοηθάμε και τους νέους να μείνουν στο τόπο τους. Δίνουμε
μια ανάσα στο δημογραφικό πρόβλημα της χώρας μας!!!!
5.Να πάμε τώρα σε ένα άλλο θέμα .
Λιμάνια , Μαρίνες.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το γενικό ξεπούλημα, που μέσω του ΤΑΙΠΕΔ,
πραγματοποιεί η κυβέρνηση με πρώτο στόχο να εκποιήσουν τα μεγάλα λιμάνια της χώρας μας και τις
μαρίνες στο βωμό του μνημονίου και μετά να τα παραδώσουν πρέπει να σταματήσει!! ΛΕΜΕ ΟΧΙ στους καλλικρατικούς λιμένες , λέμε ΟΧΙ
στη πώληση των λιμανιών μας!!! Η λιμενική πολιτική που θα ασκήσει η Χρυσή Αυγή θα έχει ως αφετηρία να είναι αυτόνομοι
και αυτοδιοίκητοι οι λιμένες και οι μαρίνες κάτω από τον κρατικό έλεγχο αφού
πρώτα προσδιορίσουμε με το τι θα ασχολείται το κάθε λιμάνι. Ποιος θα είναι ο
ρόλος του στη νέα εθνική λιμενική πολιτική πχ. Ο.Λ. Ηρακλείου: Θα έχει ως
αντικείμενο να εξυπηρετεί κρουαζιερόπλοια, φορτηγά πλοία καθώς έχει προβλήτα
φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων και πλοία της γραμμής διότι έχει την δυνατότητα
ελλιμενισμού πλοίων στις προβλήτες ακτοπλοϊκών γραμμών. Όσο αφορά τις μαρίνες θα
πρέπει να είναι υπό τον έλεγχο των δήμων ώστε να υπάρχουν έσοδα για τους δήμους.
6.Ποια είναι η θέση της Χρυσής Αυγής για
την ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία;;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η
ναυπηγοεπισκευαστική Ελληνική βιομηχανία έχει τεράστιες δυνατότητες. Γι ‘αυτό
στηρίζουμε τη προσπάθεια του νέου ναυτεργατικού σωματείου μέταλλου. Εάν
προσελκύσουμε πλοία στη ζώνη Περάματος θα έχουμε άμεσα 3000-4000 θέσεις εργασίας
με ανάπτυξη για την περιοχή του Περάματος αλλά και για πολλούς κλάδους που
συνδέονται με την ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία. Βεβαίως δεν μπορώ να παραλείψω την προσπάθεια του
συναγωνιστή μου, Ι. Λαγού ,που προσπαθεί πολλά χρόνια τώρα να αναδείξει την αξία
της ζώνης του Περάματος και την σχέση
της με την Εθνική οικονομία και ανάπτυξη.
8.Ποια είναι η θέση της Χρυσής Αυγής για
την αλιεία;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Υπάρχουν δυο
μεγάλαπροβλήματα στην αλιεία η ποσόστωση της ΕΕ και η υπεραλίευση.Θα ήθελα να
σταθώ στο μεγάλο πρόβλημα της υπεραλίευσης . Κάθε χρόνο από τα θαλάσσια σύνορά
μας εισβάλει ανενόχλητος ο τούρκικος
αλιευτικός στόλος στο Αιγαίο και ο ιταλικός και αλβανικός αλιευτικός στόλος στο
Ιόνιο πέλαγος. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο Ελληνικός αλιευτικός στόλος να δίνει
μάχη κάθε μέρα για τα αλιεύματα. Το κράτος ποτέ δεν θέσπισε αλιευτική πολιτική
ώστε να καταγράφει και να αξιολογεί τα
αλιεύματα σε όλη την χώρα, έτσι ώστε να
δημιουργηθεί ένας μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και να γνωρίζει ο επαγγελματίας
ψαράς που θα ψαρέψει, που είναι προστατευόμενη περιοχή, που θα ψαρέψει μετά από τρία χρόνια. Ακόμα
χρειάζεται μεγαλύτερη προστασία των θαλασσίων συνόρων μας όσο αφορά την είσοδο
ξένων αλιευτικών σκαφών.
9.Θαλάσσιος
τουρισμός;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μέχρι σήμερα δεν
υπάρχει καμία οργανωμένη προσπάθεια και η πολιτική βούληση για να αναπτυχτεί ο
θαλάσσιος τουρισμός ,ο οποίος μπορεί να προσφέρει ποιοτικό τουρισμό στη χώρα
μας. Ένα παράδειγμα είναι η Ν. Ζηλανδία και η Αυστραλία όπου έχουν αναπτύξει
περιοχές ως καταδυτικά πάρκα , θεματικά πάρκα με θαλάσσια θηλαστικά και
προστατευόμενους κόλπους , δημιουργώντας
έτσι τις προϋποθέσεις για ποιοτικό τουρισμό. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες
και σε αυτόν τον τομέα που μένουν
αναξιοποίητες.
10.Λιμενικό Σώμα…
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το Λιμενικό Σώμα από την ίδρυση του έως σήμερα προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες
στην πατρίδα. Σήμερα αυτό που κάνουν τα στελέχη του ΛΣ είναι άθλος.Με συνεχείς
μειώσεις μισθών , χαράτσια, χωρίς τα κατάλληλα μέσα, χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό
κρατάνε Θερμοπύλες. Κύριος στόχος της Χρυσής Αυγής είναι η δημιουργία μιας
Ελληνικής Ακτοφυλακής , με νέο επιχειρησιακό υπεράκτιο σχεδιασμό , νέο
επιχειρησιακό δόγμα , με τον κατάλληλο εξοπλισμό, εναέρια και πλωτά μέσα , με
δικό του εξοπλιστικό πρόγραμμα, χωρίς να
γίνονται προμήθειες της τελευταίας στιγμής. Είναι καθήκον μας να θεσπίσουμε
‘Ημέρα μνήμης πεσόντων’ ΛΣ, να αλλάξουν οι κανόνες εμπλοκής και να προωθήσουμε
την εισαγωγή στις σχόλες αξιωματικών, υπαξιωματικών και λιμενοφυλάκων ατόμων
άξιων που θα ήθελαν να ενταχθούν σε αυτό. Η πολυδιάστατη αποστολή του ΛΣ απαιτεί τις παραπάνω αλλαγές.
Πρέπει να δώσουμε στο ΛΣ την αίγλη που του αναλογεί.
Συνοψίζοντας ο καθένας
βλέπει πόσες χιλιάδες θέσεις εργασίας έχουν χαθεί, πόσες ευκαιρίες έχουν χαθεί
όλα αυτά τα χρόνια από άβουλες και υποτακτικές κυβερνήσεις. Η Χρυσή Αυγή σύντομα
θα παρουσιάσει αναλυτικά τον Εθνικό Ναυτιλιακό Σχεδιασμό της και θα αποδείξει
για άλλη μια φορά ότι όλα είναι θέμα ‘πολίτικης βούλησης’ και σκληρής δουλειάς.
ΚΟΥΖΗΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ Ε.Ν
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α' ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΙΚΟ
ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ
ELNEWS -
HELLENICPRIDE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου