Και μαζί με αυτό «κάηκε» και το σενάριο του 31%-32% στην πρώτη Κυριακή που ήλπιζαν στο Μαξίμου για να ξεκινήσουν από μία αφετηρία που θα μπορούσε να τους φέρει σε ποσοστό αυτοδυναμίας ή κοντά σε αυτή την δεύτερη, τυχόν, Κυριακή.
Κατ’αρχήν τώρα μιλάμε για 14η ή 21η Μαΐου ή και Ιούνιο ακόμα.
Η κυβέρνηση, παρά τις ανοησίες που διακινούνται από το Μαξίμου και τα πέριξ του Κολωνακίου κέντρα, θα παλέψει ακόμα και για την πρωτιά.
Και αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν «αυτοχειριαζόταν» με το θέμα Πολάκη (θέμα που καταδεικνύει ότι το σχέδιο είναι για συγκυβέρνηση με τη ΝΔ είναι ισχυρό και εκπορεύεται από τα πραγματικά κέντρα εξουσίας του Βερολίνου και της Ουάσιγκτον) τότε θα μπορούσε να τερματίσει και πρώτος.
Όχι ότι μετά το χθεσινοβραδυνό τραγικό γεγονός δεν επανέρχεται αυτό το ενδεχόμενο: Η ευθύνες της κυβέρνησης αναδύονται δύσοσμα μέσα από την τραγωδία και κανείς δεν θα μπορέσει να τις αποσείσει: Ήξεραν και δεν έπραξαν.
Και μπορεί να τους βόλεψε η παραίτηση Κ.Α.Καραμανλή, αλλά δεν τους αθωώνει,
Έχουν «ανάψει» τα τηλέφωνα από το Κέντρο Ελέγχου της κυβερνητικής προπαγάνδας στα ΜΜΕ της «Λίστας Πέτσα», για να περάσει η κυβερνητική επικοινωνιακή γραμμή για το δυστύχημα των Τεμπών.
Οι τεράστιες ευθύνες από την άρνηση εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου και την διασπάθιση των κονδυλίων που προορίζονταν γι’αυτό το έργο, αλλά κυρίως τα τραγικά αποτελέσματα που προκλήθηκαν από το γεγονός ότι ακόμα αλλάζουν γραμμές με το χέρι και σήμερα ο Κ.Μητσοτάκης θα εγκαινίαζε κάτι που δεν υπάρχει, την τηλεδιοίκηση τρένων Β.Ελλάδος, μπορεί να αναβάλουν μέχρι και την διεξαγωγή των εκλογών.
Βέβαια δεν σημαίνει ότι π.χ. η 23η Απριλίου, μία εβδομάδα μετά το Πάσχα δηλαδή, Κυριακή του Θωμά δεν θα μπορούσαν να είναι η ημέρα των εκλογών.
Αλλά πλέον όλα αλλάζουν, σε όλα τα επίπεδα…
https://www.pronews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου