Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

Νέες δηλώσεις μετανοίας του Πλεύρη: Έχω μετανιώσει για θέσεις και απόψεις που έχω εκφράσει στο παρελθόν

 

Δεν… προλαβαίνει να κάνει δηλώσεις μετανοίας ο Πλεύρης για το παρελθόν, ειδικά τώρα που έγινε υπουργός!

Έτσι, μια ακόμα δήλωση μετανοίας έκανε ο… φέρελπις, σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ιδού ο άνθρωπος που κάποτε παρίστανε τον… υπερπατριώτη και κάποιοι τον πίστευαν και τον ψήφιζαν: 

«Έχω μετανιώσει για θέσεις και απόψεις που έχω εκφράσει στο παρελθόν. Κάποιοι, που ενδεχομένως έχουν μια άποψη για εμένα στηριζόμενοι και σε δικές μου δηλώσεις, αλλά κυρίως σε ένα στερεότυπο του επωνύμου το οποίο φέρω, θα υποχρεωθούν να αναθεωρήσουν… Έχω πει εδώ και δέκα χρόνια ότι διαφωνώ διαχρονικά με τις απόψεις περί άρνησης του Ολοκαυτώματος των Εβραίων και άρνησης του δημοκρατικού πολιτεύματος».

Απαντώντας στο ερώτημα: «παλιότερα, με δηλώσεις λέγατε στους μετανάστες ότι δεν θα μπορούν να επισκεφθούν ούτε τα νοσοκομεία. Τι άλλαξε;», ο Θάνος Πλεύρης απαντά αφοπλιστικά ότι: «οπωσδήποτε τότε ήταν μια λανθασμένη δήλωση,που δεν με εξέφραζε ούτε τη στιγμή που την έκανα». Δηλαδή έκανε τη συγκεκριμένη δήλωση μόνο και μόνο για να εντυπωσιάσει και να εξαπατήσει το κοινό στο οποίο απευθυνόταν!

Παράλληλα για το εάν έχει μετανιώσει για την συγκεκριμένη δήλωση λέει: «Βεβαίως. Είναι τελείως λανθασμένη η θέση που είχα εκφράσει τότε, στην οποία συνδυαζόταν η ελεγχόμενη μεταναστευτική πολιτική με πολιτικές που μπορεί να οδηγούν σε εξαθλίωση ανθρώπων».

Τα σχόλια δικά σας…

https://xrisiavgi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: